Mejl
Ett argt mejl har tidigare gått iväg till IKEA angående vår bänkskiva. Fick nämligen vår tredje idag, om ni får en gissning, hur bra tror ni att det gick? Jo, jag kan svara direkt att det inte alls var bra. Ett stort fult märke av lim efter man antagligen försökt döjla felet från tillverkningen samt ett jack uppe på skivan. Men som tur är så hämtade de inte den andra så vi slipper såga upp ännu ett hål i onödan. Ska bli spännande att se vad de säger när de ringer upp oss i nästa vecka, är nämligen 1 veckas handläggningstid... Jo men tack för den du! Vi har väntat sedan augusti, men vi väntar gärna lite till. Bara för att det är så kul! Nej, det får banne mig se till o bli ett slut på detta snart. Väntar ju även på att nytt köksbord då det var en liten färgfläck på det vi fick hem... Blir ännu tröttare!! Vad är problemet egentligen? Är det vi (läs: jag) som är för petiga eller har vi helt enkelt bara haft sån jäkla otur? Men inte fasen vill man nöja Signes halvbra grejer när man ändå lägger ner pengar på det. Då ska det enligt min mening vara felfritt. Priset är för en felfri vara o då ska jag ha en felfri vara också! Men det är kanske bara jag som är konstig!?! Som sagt, mycket spännande att se vad vi får för svar från IKEA! (om en vecka då alltså)
Kommentarer
Trackback