Lördag, hosthost

Usch, förkylningen vilades inte alls bort!! Har sovit med halsduk på inatt. Tycker att det känns bätter i halsen när man har värme på den. Så jag lär ju sett ganska rolig ut... :P O inte nog med att det gör ont i halsen, så har jag börjat bli snorig med... :( För o inte tala om hur seg i huvudet jag är!! Buhuu, riktig tycka synd om mig inlägg! ;)

Insåg senare igår när jag låg i soffan att det kasnke lät som att jag menade att jag ville kolla på huset för att jag visste vem som bor där. Men så är absolut inte fallet, är ju inte ngn creapy person precis! Utan vill ju titta på det för det är ett hus i min/vår smak. =D Lite litet, men det kan man ju bygga till om några år! ;) Hihi, tycker det är så roligt att tänka på framtiden. Planera för antingen ngt som man vet ska hända eller som man vill ska hända är så roligt. Man får låta fantasin skena iväg lite! Drömma sig bort ifrån verkligheten en liten stund! =D

C är o tränar o sen vet jag inte vad som händer idag. Tanken var ju att jag skulle gå ut med tjejerna ikväll... Men får se hur huvudet o halsen känns i eftermiddag. Är det något jag inte har tid med nästa vecka så är det ju att vara förkyld!!! Uach, insåg just att om exakt en vecka sitter vi o skriver tenta vid denna tiden... Aaaah, ska nog ta o kolla lite på några uppgifter nu... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0