Då var det måndag igen

och snart är den över... ;) Mådde inget vidare igår. Var lite sleten när man gick upp även idag, men efter lite mat o fika hos farmor och farfar i eftermiddag så är man sitt vanliga jag igen! =) Har annars varit i skolan idag, lektion o sen satt jag kvar lite o kollade igenom lite inför tentan på fredag. Blir nog lite av det imorgon också. C ringde innan, de var laddade för att se matchen. Och med det menar jag att det runnit ner en och annan öl under dagen! ;) Ska faktiskt sätta mig o kolla lite på matchen sen, kanske kommer man se dem! Hehe, troligtvis inte. Det är ju ett antal åskådare på läktaren... Men det hade varit lite skoj faktiskt! ;) Annars är det nog inte så mycket som hänt sen sist... Ska gå o göra mig en kopp varm choklad för er som undrade! Mmmm, kanske en macka med ost på att doppa i chokladen... Mums! Ooohnej, måste hänga tvätten först!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0