Förmiddag? Nej, morgon!

Ligger i sängen o tittar på nyhetsmorgon, som säger att det är förmiddag. Nej, när det är ledighet börjar inte förmiddagen förrän tidigast halv 11, innan det är det morgon!! :D efter att ha legat i sängen o läst tidningen i lugn o ro så börjar jag faktiskt bli lite hungrig. Kanske ska ta o förflytta mig till soffan och inta lite frukost, varm choklad till mackan hade varit gott. Hoppas bara vi har mjölk hemma!! Var ju inne i stan på rean igår med mamma, hittade lite men över lag så tyckte jag faktiskt att det var ganska tunnt utbud. Eller så gick allt i söndags... :S planerna för idag blir att bara vara hemma, tänkte jag skulle försöka skotta lite, vallarna är ju inte o leka med. Var ska man göra av all snö som kommer?! Sen kanske jag ska gå en sväng med, beror på hur kallt det är, men en liten runda ska jag allt klara av ändå! Har blivit riktigt lat på träningsfronten o det gillas inte! Lite tvätt som ska vikas o sen hade en runda med d-sugaren inte varit fel... Så det är väl lika bra att gå upp ur sängen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0