Helgens

Även denna helg har sprungit förbi. En av anledningarna kan eventuellt vara att jag idag legat helt pall i soffan. Gick upp ur sängen vid halv 10 o gick raka vägen ut o la mig på soffan med täcke o kudde. Har kollat på tv o halvsovit fram till 16 då magen behövde lite mat... Tur det fanns rester i kylen sen igår. För laga något hade jag nog inte klarat av. Varför var jag så kass idag då? Jo, det var utgång igår. Inflyttnings- och födelsedagsfest för Lina. Mycket skoj! Men sjukt lite folk på Grand. Mycket plats på dansgolvet dock! ;) Annars har vi fixat lite julklappar i helgen, men långt ifrån alla. O vi köper ändå inte många. Har en del fixade i huvudet, men en del är det ett stort ? på vad man ska köpa. C åkte tidigt i morse. Stackarn gick upp o hämtade mig i stan inatt vid halv 3 tror jag det var. :S Och så blev han själv hämtad tjugo i fem... Så han var ganska trött nu ikväll. Var är han då? Han åkte till England, Liverpool för att kolla fotboll med sin far och en vän till honom. Så han kommer hem på tisdag igen... Kommer vara tråkigt här hemma utan honom. Ingen att somna med och ingen att vakna med... :( Har just tittat på Eclipse, såå sjukt bra. Ska gå o lägga mig o läsa nu tänkte jag. Har fortfarande inte lyckats ta mig igenom boken som Eclipse baseras på. Även om jag för bara några minuter sedan såg filmen så är det så mycket mer som händer i boken så det gör inget att man redan vet vad som händer, på ett ungefär då. En hel del skola i veckan, lekton mån, tis och ons och sedan har vi tenta på fredag. Så får väl bli lite plugg till den med... Ögonen börjar bli lite trötta nu, så sängen med boken i högsta hugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0