Jullov!

Äntligen är skolan slut för detta året! Nu är det ledighet fram till 10 januari (tror jag det var) som gäller. Såå skönt ska det bli att inte behöva åka till skolan. Idag hade vi fika med klassen, glögg, lussebullar och pepparkakor. Mums!! I helgen hade vi äntligen inflyttningsmiddag för familjerna, potatisgratäng, kassler, sallad, bröd och sås bjöds det på. Sen givetvis blev det ju fika och gottebord! =) Trevlig kväll och smidigt att alla kunde få plats samtidigt! Vi var 20 pers och det var inga problem, kunde flyttat borden lite så man kunde komma förbi lättare, men det gick bra ändå! Lördagen innebar lite städning, men det gick snabbt och det mesta plockades undan efter hand. Sedan var det dags för mig att fara på jul-firande i köpinge. Blev inte så sent så jag slöt upp med C och resten hemma hos Calle där det spelats julklappsspelet. C lyckades nog ta den bästa paketen enligt mig, GODIS! =) För vi hade ju knappt något godis kvar sen fredagen.. Nää då! :P Men det var så mycket bättre godis i den skålen, gillar tjejens godissmak! =D C är ledig hela veckan, så jag tänkte att vi bara skulle ligga hemma på soffan o lata oss. Men det tyckte inte C, enligt honom måste man göra något hela tiden. För mig räcker det gott och väl med att sätta igång en halvkass film och bara ta det lugnt! ;) Så vi får vänta och se vad veckan kommer bjuda på! Förresten, tack allihopa för de fina inflyttningspaketerna! =D Passade finfint alltihop! Nu, lite soffhäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0