Min trogne vän...

...är idag soffan! ;) Spenderat större delen av dagen i dess sällskap... Var ute en runda för o hämta paketet, men fy bubblan vad kallt det var! Missade att ta mössa på mig så det var kallt om öronen kan jag meddela! Men annars var det varmt o gosigt, hade skidbyxorna på. Är glad över att jag köpte dem, är ju hur bra som helst o ha när man inte vill frysa! =)C är på väg hem från jobbet så är väl snart dags att ta tag i vad som ska ätas ikväll. Just nu sitter jag o kollar på Mrs Doubtfire som går på 4an. Är hur bra som helst när det går filmer hela dagarna, men är väl bara för att det är mellandagsveckan när många är lediga. Så det är nog inget man ska göra sig bekväm med, men lika bra är väl det för annars hade jag aldrig fått något gjort. Se bara på vad jag gjort denna veckan! Låt mig tänkta... nej precis, ingenting!! :P Men när man har lov får man faktiskt skjuta upp grejer, lite iaf! Dags att öppna frysen o se vad man kan komponera ihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0