Raise your voice

Bölar till den filmen oavsett hur mänga gånger jag ser den!! Underhållande, romantisk och sorglig på samma gång! =) Igår var det dags att åka in till stan för middag med tjejerna. Mycket gott och mycket trevligt! Blev trerätters på Kristianstad Seakhouse, mums! Snackades en massa så när man kom hem var jag helt slut i huet! ;) Var fortfarande mätt när jag vaknade i morse, så har just fått ner lite frukost! Hehe... tog lite sovmorgon, eller vaknade vid 9 o så låg jag kvar till 12! :D Ikväll blir det nog bara hemma kväll med C, laga mat o kolla på en film kanske?! Har nog sett 3 filmer denna veckan, bit I like it! Idag blir det inte många knop gjorda för min del, ska ut en sväng för o hämta paket som kommit. Annars kommer jag nog mest hålla mig inne och gärna i soffan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0