Snacka om minusgrader

Fy bubblan vad kallt det är ute idag!! Riktigt isar i kinderna när man är ute! Vi har både skottat och varit ute på en kort promenad idag, så friskluft har vi allt fått! :) hAr även hunnit städa upp lite i förrådet, organiserade kartongerna så gott det gick. Varför har man egentligen så mycket i sitt förråd? På något vis måste det ju påvisa att man inte använder grejerna eftersom de står just nerpackade... Men ändå slänger man inte det, den sladden kan va bra o ha någon gång. Den ramen känns ju onödig att slängd, men jag vill inte ha den inne i huset, så den får helt enkelt ligga kvar. Ja så är det med många saker kan jag säga! Men så länge jag slipper ha det stökigt o oorganiserat inne så är jag glad! ;) sen har vi sorterat lite papper, skrivit in förra månadens utgifter i vårt excell ark, så att vi har lite koll på vilka återkommande räkningar vi har varje månad. Jodå, ska man ha koll på grejerna så ska man ha ordentlig koll, inte endast halvhjärtat! ;) får se hur länge vi orkar vara så duktiga..! För att få litande att hända idag så har vi varit i Rinkaby, två flugor i en smäll. Lämnade känslolöse hos mormor och morfar samt fixade med tv hos moster & Co. Snart ska vi göra oss redo för att köra bort till Kajsa & Stoffe, jo vi kr faktiskt för det är typ -20 grader!!! Blir lite fika, datorfix och kolla in bebisrum! :) livetär bra härligt när man får jullov fast att man egentligen är för gammal för det. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0