Tiden

Tiden bara springer iväg o man hinner inte med allt man tänkt sig, inte jag iaf! Igår skulle jag plugga när jag kom hem strax efter 13, men frös så jag visste inte var jag skulle ta vägen. La mig på soffan med flecekläder, morgonrock, filt o inneskor på. När jag väl lyckats få upp värmen somnade jag o sov till 16! När jag vaknade kände jag att det var en förkylning på gång! Känns lite bättre nu faktiskt så jag hoppas att den bara var på snabb besök! :) skulle egentligen varit i skolan nu men pga förkylningen kände jag inte för att stå ute o frysa i väntan på bussen och riskera att den blev värre. Ska hålla mig nerbäddad hela dagen, kanske gå upp o äta för jag känner hur magen kurrar! Annars blir det att kolla så att allt är fixat/uppskrivet inför fredagens inflyttningsmiddag med våra familjer. Hela 20 pers är vi som ska äta o ha det trevligt! :) nej frukost är nog en bra ide!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0